COMUNICAT ACTIVITATS D’ESTIU 2020

Bon dia famílies,

Davant la situació actual d’excepcionalitat, la Generalitat ha establert uns protocols i mesures mínimes que han de complir les activitats de lleure de l’estiu per tal que es puguin realitzar. Tanmateix, moltes d’aquestes mesures són de difícil compliment pel nostre esplai.

Com bé sabeu, som una entitat sense ànim de lucre formada per monitors/es voluntàries que destinem el nostre temps a oferir unes activitats per als infants i joves que omplin el seu temps de lleure i els permetin desenvolupar-se d’una forma integral. Pel que fa a les quotes que paguen els infants, aquestes van destinades íntegrament a cobrir les despeses que es generen, sense que l’entitat obtingui cap tipus de benefici.

Partint d’aquesta realitat, hem de dir-vos que malauradament en el nostre esplai no disposem de recursos materials ni humans suficients com per garantir que es pugui realitzar algunes de les activitats que teníem previstes. Hem intentat buscar alternatives, però moltes de les activitats, per realitzar-se de manera segura, requereixen uns espais i un equip humà que no disposem.

En vista que seria impossible de garantir el compliment de moltes de les indicacions donades, ens veiem obligats a ANUL·LAR LES SEGÜENTS ACTIVITATS:

• Casal d’estiu
  • Campaments Carants
  • Campaments Balandrau
  • Campaments Salòria

Pel que fa a les colònies d’estiu, estem intentant que es mantinguin, tot i que si finalment es realitzen, haurà de ser necessàriament amb alguns canvis per poder-la adaptar a la situació actual amb els recursos econòmics que tenim disponibles. Us informarem el més aviat possible sobre aquestes modificacions per tal d’analitzar si és viable realitzar les colònies.

Per últim, volem dir-vos que ha estat una decisió molt difícil de prendre, ja que estàvem molt il·lusionats amb les activitats d’estiu. Ens sap molt de greu i esperem que ho pugueu entendre.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment a través del correu: esplailasagrera@gmail.com

L’esplai viu i avança